خبرگزاری اصفهان 15 شهردار اصفهان: ارائه خدمات را به سمت محلات کمتر برخوردار سوق می‌دهیم - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیستم مهرماه_ در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده هر دو هفته یکبار در قالب ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» پروژه‌های مختلف مجموعه شهرداری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز به ایستگاه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۰ شهرداری رسیده‌ایم، افزود: عملیات احداث میدان عروج (شش‌راه سابق) و خیابان سردار شهید منصور رئیسی در یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی این منطقه آغاز می‌شود، چراکه در این محدوده به دلیل تردد زیاد خودروها و نداشتن گنجایش لازم معابر، شاهد تصادفاتی بودیم که امیدواریم عملیات احداث میدان عروج تا نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

شهردار اصفهان با اشاره به کلنگ‌زنی احداث پارک و زمین ورزشی به وسعت ۶۵۰۰ مترمربع در محله مصلی (واقع در محدوده منطقه ۱۰) با حضور خانواده شهدا، تصریح کرد: قرار است این بوستان محلی به نام «شهید ابوالفضل شیروانیان» اولین شهید مدافع حرم استان نامگذاری شود.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: درصدد هستیم احداث پارک و زمین ورزشی محله مصلی تا پایان سال تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا عیدی خوبی به شهروندان این محله بدهیم.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید این دوره مدیریت شهری، محله محوری است، گفت: مدیریت شهری بیشتر به دنبال توزیع عادلانه خدمات در محلات به خصوص محلات کمتر برخوردار است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تسهیلات و خدمات خوبی به مناطق مرکزی و میانی این کلان‌شهر ارائه شده است، لذا در این دوره مدیریت شهری درصدد هستیم ارائه خدمات را به سمت محلات کمتر برخوردار سوق دهیم؛ در این راستا علاوه بر توزیع عادلانه امکانات، شاهد کاهش سفرهای شهری خواهیم بود.

قاسم‌زاده تاکید کرد: در دسترس قرار دادن خدمات رفاهی برای تمام شهروندان اصفهان رویکردی جدی مدیریت شهری دوره ششم در اجرای پروژه‌ها است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 334 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها