خبرگزاری اصفهان 15 شهرداری اصفهان یاری‌رسان مردم کوهرنگ در بارش کم‌سابقه برف - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، حسن نظام‌زاده اظهار کرد: کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان طی یک ماه گذشته با توجه به بارش کم‌سابقه برف و باران، به صورت اکیپ‌های آماده‌باش و به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی از قبل انجام شده با پیش‌بینی اقدامات لازم و عکس‌العمل به موقع کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان هنگام بارش برف و باران همچون نمک‌پاشی در معابر اصلی و فرعی از ایجاد حوادث و تصادفات خطرساز جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش رحمت الهی (نزولات جوی) و بارش سنگین برف در بعضی از نقاط استان و استان‌های همجوار، نیاز به ماشین‌آلات راهسازی و برف‌روبی جهت بازگشایی مسیرهای تردد هموطنان بسیار زیاد بود.

وی افزود: بر این اساس به محض اطلاع توسط مدیریت بحران استانداری اصفهان، کارکنان این سازمان در سایر شهرهای استان از جمله فریدن و شهرهای دیگر استان‌ها همچون کوهرنگ به صورت آماده‌باش حضور پیدا کردند و به امدادرسانی و کمک همنوعان خود پرداختند.

نظام‌زاده خاطرنشان کرد: این سازمان تا پایان فصل بارش‌ها، همچنان آمادگی خود را در راستای خدمت‌رسانی و در صورت لزوم کمک به مدیریت بحران استان حفظ خواهد کرد و به محض اطلاع مدیریت بحران استان جهت کمک به هموطنان، آمادگی حضور در هر نقطه از کشور را خواهد داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها