خبرگزاری اصفهان 15 شهرداری اصفهان تندیس بلورین تعالی را دریافت کرد - اصفهان 15

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به برگزاری بیستمین همایش تعالی سازمانی با موضوع تعالی سازمانی و تحول دیجیتال که یکم اسفند در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش روال اینگونه است که سازمان‌های برتر از شش ماه دوم سال قبل، مدارک، مستندات و فرم‌هایی را به‌طور خودارزیابی ارسال می‌کنند و از طریق ارزیابان ارشد و ملی در سطوح مختلف، سازمان‌های متقاضی ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: این سازمان‌ها عملکرد خود را محک بیرونی می‌زنند و متناسب با سطحی که دارند، از سطح تقدیرنامه یک‌ستاره، دوستاره، سه‌ستاره، چهارستاره و سطوح بالاتر که سطح تندیس بلورین، سیمین و زرین است، به سازمان‌های برتر تعلق می‌گیرد و امتیاز کسب می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در این ارزیابی، سوابق و گزارش خوبی از عملکردهای سازمانی خود تعریف کرده بود و به‌عنوان تنها شهرداری در سطح کشور موفق به دریافت جایزه تعالی و تندیس بلورین شد، تصریح کرد: به‌طور معمول در این فرایند شرکت‌های مطرح و بزرگ تولیدی، صنعتی و نفت و گاز و انرژی مانند گروه مپنا، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان شرکت می‌کنند و می‌توان گفت که در این همایش هر سازمان با خود، مقایسه می‌شود. حضور شهرداری اصفهان در کنار این سازمان‌ها گویای آن است که فرایندها، دستاوردها و مدیریت منابع سازمانی به‌نحو خوب انجام می‌شود که می‌تواند این جایزه را کسب کند.

وی با بیان اینکه این موفقیت نیازمند حمایت مدیران ارشد سازمان به‌ویژه شخص شهردار اصفهان بود، گفت: کسب جایزه تعالی محصول تلاش و همکاری تمام بخش‌های شهرداری اصفهان است و حوزه تعالی، تمام حوزه‌های بخش‌های سازمانی شهرداری از جمله سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق را درگیر می‌کند؛ این گزارش‌ها نیز مبتنی بر استانداردها و چارچوبی که وجود دارد، ارائه می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از جمله موضوعات مهمی که در این همایش مطرح شد، الگوهای جدید تعالی سازمانی و رابطه نزدیک آن با موضوع تحول دیجیتال بود که به نوعی ویرایش‌های جدید مدل تعالی، موضوع تحول دیجیتال را به‌شدت در چارچوب معیارها مورد توجه ویژه قرار می‌دهد. شهرداری تلاش می‌کند در برنامه‌ریزی‌های آینده، موضوع تعالی را در بستر تحول دیجیتال دنبال کند؛ از این‌رو می‌توانیم دستاوردهای بزرگ‌تر و مشهودتری را برای شهروندان به دست آوریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 21 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.