خبرگزاری اصفهان 15 شناسایی ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان/فوت ۴ نفر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سیدعلیرضا مروجی، عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۱۴۸ هزار و ۶۱۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۹ هزار ۱۱۲ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۳۱ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۲۸ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و سه بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۲۱ و حداکثر سن آنها ۸۶ سال بوده است، ابراز داشت: ۲۴ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، ۷ نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۱۵۷ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۱ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۱۵ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا شامل یک مرد ۷۸ ساله و سه زن ۵۴، ۶۹ و ۸۶ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۱۹ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۵ هزار و ۹۳۹ مورد افزایش یافت.

کد خبر ۵۱۷۹۵۳۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 591 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها