خبرگزاری اصفهان 15 زیست‌بوم منطقه ۲ نقطه عطفی برای شکوفایی آن است / تربیت سفیران فرهنگی از میان نوجوانان - اصفهان 15

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه هدف شهرداری منطقه دو برقراری ارتباط بین بدنه مدیریت شهری با شهروندان این منطقه بوده است، اظهار کرد: تلاش می‌شود رویدادهایی که سال‌های گذشته برای این منظور در منطقه دو برگزار شده است، در سطح محلات نیز اجرا شود.

وی افزود: سال گذشته در هفته اصفهان تلاش کردیم شهروندان این کلان‌شهر را با ظرفیت‌ها و زیست‌بوم منطقه دو شهرداری اصفهان آشنا کنیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه اراضی کشاورزی در منطقه دو با تغییر کاربری تبدیل به ظرفیت شده است، تصریح کرد: هدف شهرداری این منطقه برقراری ارتباط بین بدنه مدیریت شهری با شهروندان است و با داشتن توجه ویژه به زیست‌بوم این منطقه به‌عنوان نقطه عطف آن، می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در محلات، اتفاق‌های خوبی را رقم زد.

وی با اشاره به برگزاری رویدادهای ملی در منطقه دو، تربیت سفیران فرهنگی، برگزاری برنامه‌های تفریحی برای نوجوانان و جوانان محلات این منطقه و چاپ کتاب درباره شهدای این منطقه گفت: امیدواریم از این اثر فاخر در سال جاری رونمایی شود.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: متناسب با آسیب‌های اجتماعی شناخته شده در منطقه دو و طبق نیازسنجی‌های انجام شده، در هر محله از این منطقه، رویدادهایی برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها