خبرگزاری اصفهان 15 روند احداث مجتمع فرهنگی فجر خوراسگان پس از ۲ دهه توقف از سر گرفته شد - اصفهان 15

هوشنگ نظری‌پور با اشاره به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: مقوله فرهنگ از مواردی است که همیشه در این منطقه با جدیت مورد پیگیری و مطالبه شهروندان بوده است به‌طوری که منطقه ۱۵ با تکمیل این پروژه مشارکتی که در سه قسمت شامل مجموعه فرهنگی و کتابخانه، اداری و تجاری به بهره برداری خواهد رسید، دارای بیشترین سرانه فرهنگی در سطح شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مساحت تقریبی زمین اختصاص یافته به قسمت فرهنگی این پروژه حدود ۸۵۰ مترمربع است که زیربنای اختصاص یافته به آن نیز حدود ۱۳۰۰ مترمربع خواهد بود، افزود: برای حدود ۷۰۰ مترمربع مساحت زمین بخش تجاری و اداری و حدود ۳۹۰۰ متر مربع نیز زیربنای آن خواهد بود که پیش بینی می‌شود با اعتباری در حدود ۹۰۰ میلیارد ریال در طول مدت ۴۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار داده خواهد شد.

روند احداث مجتمع فرهنگی فجر خوراسگان پس از ۲ دهه توقف از سر گرفته شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این پروژه اجرای بام سبز به مساحت حدود ۴۷۰ متربع است که به دلیل پایین بودن سرانه فضای سبز در این محله و محله‌های همجوار موجب افزایش سرانه فضای سبز در آنها نیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل و افتتاح این مجموعه، گام ارزشمندی در جهت توسعه فرهنگی محلات خیادان، بانو مهدی و خیابان‌های فجر و طالقانی برداشته شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 16 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.