خبرگزاری اصفهان 15 رسالت: ترافیک ورودی شمال شهر اصفهان کاهش می‌یابد - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی‌اکبر رسالت امروز _چهارشنبه دهم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه اتصال بزرگراه معلم به فرزانگان پس از هفت ماه با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به صورت مشترک بین مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای پروژه از منظر ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی، افزود: اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان باعث کاهش ترافیک در ورودی شمال شهر، تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین و پیشگیری از بروز تصادفات جاده‌ای می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان، مقدمه‌ای بر کسب رضایت حق تعالی قلمداد می‌شود، گفت: این پروژه به طول دو هزار متر و عرض ۱۵ متر احداث شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان در مسیر کریدور شمال_جنوب و بالعکس قرار دارد، افزود: در این راستا مدیریت جریان ترافیک باید به صورت مدون و سازمان‌یافته با استفاده از ظرفیت‌هایی باشد که می‌تواند حمل‌ونقل ایمن و روان را به وجود آورد، امروز نیز با تمهیداتی که برای آن پیش‌بینی شده است، بار ترافیکی سنگین از شمال شهر اصفهان دور و مسیر ایمن‌تر جهت تردد وسایل سنگین جایگزین شد.

رسالت با بیان اینکه به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل عبور و مرور این پروژه پیش از این بهره‌برداری رسیده بود، اما امروز به صورت رسمی افتتاح شد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه مسافران و شهروندانی که قصد ورود به شهر اصفهان را ندارند در ایمنی کامل به راحتی به سمت چپ پل، باغ فدک و شرق شهر حرکت می‌کنند، در حالی که در گذشته شاهد حوادث و تصادفات زیادی در این مسیر بودیم.

وی اضافه کرد: با توجه به قرارگیری ستاد هدایت و راهنمایی مسافران نوروزی جنب این نقطه شهری و سردرگمی مسافران در رسیدن به ستاد اسکان باغ فدک، با اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان این مشکل رفع شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: سال آینده در منطقه ۱۲ شهرداری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و مشارکتی افتتاح خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 1 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها