خبرگزاری اصفهان 15 دیوار پیکسلی بر ساختمان ایستگاه متروی میدان آزادی نصب می‌شود - اصفهان 15

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در تلاش است برای زیباسازی میدان آزادی دیوار پیکسلی همچون نمونه مشابه آنکه بر نمای ساختمان ایستگاه متروی میدان ۲۵ آبان اجرا شده است را بر ساختمان متروی این میدان نیز نصب کند.

وی با اشاره به اینکه دیوار پیکسلی نوعی رسانه شهری محسوب می‌شود، افزود: تاکنون جمع‌بندی دقیقی برای محتوای دیوار پیکسلی ساختمان ایستگاه متروی میدان آزادی صورت نگرفته است، اما به احتمال زیاد محتوای تجاری داشته باشد و برای مناسبت‌های فرهنگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پروژه‌های زیباسازی حال مردم را خوب می‌کند، اما اجرای آن در شهری مانند اصفهان که هنر و روحیه هنری با تاریخ آن عجین شده، سخت است، ادامه داد: در شهر اصفهان با مردمی روبه‌رو هستیم که همه هنرمند هستند و سواد بصری آن‌ها بسیار زیاد است.

وی وظیفه حوزه زیباسازی را به دو بخش پیرایش و آرایش تقسیم‌بندی کرد و گفت: در بخش پیرایش به‌منظور تأمین آرامش شهروندان به حذف زوائد و نازیبایی‌ها در شهر می‌پردازیم و در بخش آرایش المان‌ها، مبلمان، نورپردازی به نقاط شهر افزوده می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 24 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.