خبرگزاری اصفهان 15 درآمد ۲۲ میلیارد تومانی سازمان فاوا از فروش سرویس فیبر نوری - اصفهان 15

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: یکی از اهدافی که سازمان فاوای شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده است، کسب درآمد از دارایی‌های این سازمان خارج از شهرداری است که تأکیدات شهردار اصفهان را نیز به همراه داشته است.

وی افزود: در همین راستا در ابتدای سال جاری پس از بررسی‌های کارشناسی و جلسات متعدد، نخستین قرارداد بزرگ درآمدی خارج از شهرداری با یکی از اپراتورهای مخابراتی به امضای مدیران عامل طرفین رسید.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت شبکه فیبر نوری، خاطرنشان کرد: شهرداری با حدود ۳۵۰ کیلومتر کابل فیبر نوری و حدود ۳۰۰ کیلومتر کانال، ظرفیت بسیاری خوبی را در زمینه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دارد.

وی تاکید کرد: نزدیک به ۲۲۰ جعبه در تقاطع‌های ترافیکی و حدود ۱۰۰ ساختمان به شبکه فیبر نوری شهرداری اصفهان متصل شده است که این ظرفیت در مسیر توسعه است و به مرور افزایش پیدا خواهد کرد.

ابطحی تصریح کرد: سازمان فاوا از بدو تأسیس تاکنون ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهرداری اصفهان را به صورت مکانیزه و بر خط بر عهده داشته است و کسب درآمد این سازمان از شهرداری و مجموعه‌های وابسته بوده است که برای نخستین بار کسب درآمد ۲۲ میلیارد تومان سازمان فاوا از فروش سرویس فیبر نوری را محقق کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 10 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.