خبرگزاری اصفهان 15 خبر خوش مدیریت شهری اصفهان برای زوج‌های جوان - اصفهان 15

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: مدیریت شهری در تقویم مناسبتی که در راستای بهبود فضای نشاط و شادی در شهر در نظر گرفته است، برنامه‌هایی همچون مهمان مامان را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای ارائه تخفیف استفاده از مراکز تفریحی داشته‌ایم، افزود: در همین راستا، به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، به زوج‌های جوان تخفیف ۵۰ درصدی به همراه هشت نفر از خانواده، اقوام و دوستان برای استفاده از ابرسازه‌های تفریحی شهر از امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ تا جمعه _دوم تیرماه_ ارائه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان اصفهانی که تاریخ عقدنامه آنها در از فروردین ۱۴۰۱ لغایت سالروز ازدواج سال ۱۴۰۲ ثبت شده است، می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

وی ادامه داد: طرح‌های دیگر مدیریت شهری همچون «مهمان مامان» به مناسبت روز مادر و طرح‌های تخفیفی ظرفیت‌های تفریحی کلانشهر اصفهان به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر اجرا شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: امیدواریم زوج‌های جوان اصفهانی با بهره‌مندی از این خدمات تفریحی زندگی‌شان را با میمنت و مبارکی آغاز کنند و این هدیه را از مدیریت شهری اصفهان بپذیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها