خبرگزاری اصفهان 15 حکم کمیته انضباطی علیه تیم سپاهان نوعی اصفهان‌ستیزی است - اصفهان 15

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر چهار امتیاز از تیم سپاهان و جریمه ۴۰ میلیارد تومانی این تیم، اظهار کرد: روز گذشته باخبر شدیم فدراسیون فوتبال حکمی را برای محبوب ترین و پرافتخارترین تیم فوتبال کشور که برای اصفهانی‌ها نیز ارزش ویژه دارد و آبروی کشور را حفظ کرده است، چهار امتیاز از ۱۲ امتیازی که بین باشگاه‌های کشور داشت، همچنین مبلغ ۴۰ میلیارد تومان جریمه برای این تیم مشخص کرده، اما به‌طور واضح اعلام نشده است که به چه دلیل این جرایم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: وقتی قرار است حکمی صادر شود، باید طبق قانون طرف مقابل امکان و فرصت دفاع از خود را داشته باشد، اما فدراسیون بدون اینکه اجازه اعلام دفاعیات تیم سپاهان را بدهند، در رسانه‌ها برای اینکه سرکوبی برای تیم داشته باشند، اعلام کردند که این تیم مرتکب تخلف شده و بر این اساس حکم سنگینی صادر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشور ما طی سال‌های اخیر اصفهان‌ستیزی آغاز و در مسائل پیشرفت‌های اقتصادی، توسعه شهر و زاینده‌رود ظلم زیادی به اصفهان شده است، در حال حاضر نیز در زمینه ورزش فوتبال در حق اصفهان اجحاف شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان دو تیم مقتدر سپاهان و ذوب آهن دارد و سپاهان با امتیازهای خوب و حمایت طرفداران در کشور برندی پرافتخار برای ورزش ایران است، گفت: ادامه اصفهان‌ستیزی را شاهد هستیم، چراکه تلاش می‌شود تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به زمین بزنند.

شریعتی تاکید کرد: از مسئولان فدراسیون انتظار داریم اگر تخلفی صورت گرفته، واقع‌بینانه تصمیم بگیرند؛ آیا سایر باشگاه‌های کشور که در مقابل تیم سپاهان مدعی شدند، قبلاً تخلفی نداشتند و این حکم منطقی است؟

وی اظهار کرد: حکم صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال منصفانه نبوده است، از این رو به عنوان نماینده مردم در شورای شهر اصفهان حمایت خودم را از این تیم اعلام می‌کنم و تاکید دارم که باید رسیدگی به این مسائل شفاف انجام شود و در نهایت اگر مسئله‌ای محرز شد، ما تابع اجرای قوانین هستیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 14 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.