خبرگزاری اصفهان 15 ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های اصفهان - اصفهان 15

مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با بیان اینکه روز گذشته ۸۳۷ هزار و ۱۴۶ مورد تردد در محورهای استان اصفهان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: کل ترددهای ثبت شده در استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۱۰ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۴۶ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه از میزان تردد در محورهای استان اصفهان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۶۹۴ هزار و ۸۲۰ خودرو به شهرهای استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: تعداد خودروهای خروجی از شهرهای استان نیز ۷۵۵ هزار و ۵۹۳ مورد بوده است.

افزایش ۷۶ درصدی تردد در جاده‌های استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه میزان تردد در محورهای استان اصفهان از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا پنجم فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: باید توجه داشت که ۵۶ درصد از خودروهای تردد کننده در محورهای بومی بوده است.

وی افزود: ۲۴ درصد از خودروهای در حال تردد در محورهای استان اصفهان متعلق به استان تهران، ۹ درصد چهارمحال و بختیاری، ۶ درصد فارس، پنج درصد قم، چهار درصد خراسان رضوی، سه درصد مازندران، سه درصد خوزستان، سه درصد یزد، دو درصد مرکزی و دو درصد کرمان بوده است.

کد خبر ۵۱۷۵۹۱۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 543 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.