خبرگزاری اصفهان 15 تکنیک های دائمی و نیمه دائمی - اصفهان 15

در سال های گذشته انجام تکنیک های زیبایی و آرایشی افزایش یافته است و بانوان زیادی در سراسر جهان تمایل به انجام تکنیک ای آرایشی دارند اما به دلیل سوالات و ابهاماتی که در مورد این تکنیک های وجود دارد، برخی از بانوان دچار شک و ترس می شوند. یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره تکنیک های دائمی و نیمه دائمی مطرح می شود، مرتبط با میزان ماندگاری نتیجه نهایی متدها می باشد.

تکنیک های آرایشی به دو دسته دائم و نیمه دائم تقسیم بندی می شوند، تکنیک های دائمی شامل تاتو ابرو، تاتو چشم، تاتو لب و تاتو سر می باشد و تکنیک های نیمه دائمی شامل لیفت و لمینت مژه، بوتاکس، تزریق ژل و مواردی از این قبیل می شود. تکنیک های نیمه دائمی ماندگاری بین ۶ ماه تا ۱ سال دارند اما تکنیک های دائمی دارای نتیجه نهایی ۱ تا ۵ ساله هستند.

یکی دیگر از سوالات رایج بین بانوان درباره هزینه تکنیک ها می باشد، همواره درباره هزینه شیدینگ سایه چشم و هزینه تاتو خط چشم ، هزینه تاتو ابرو و هزینه دیگر تکنیک ها سوال می شود، هزینه هر تکنیک با توجه به فاکتورهای خاصی تعیین می شود که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

بهترین مرکز تکنیک های آرایشی

همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم، تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم طرفداران بسیار زیادی کسب کرده اند و افراد زیادی در سراسر جهان تمایل به انجام این تکنیک های دارند. در این بین تکنیک های دائمی که از متد تاتو استفاده می کنند دارای محبوبیت بیشتری هستند، زیرا این تکنیک ها دارای مزایای بسیاری بوده و می توانند زیبایی چهره را افزایش دهند.

تکنیک های دائمی آرایش صورت دارای انواع مختلفی هستند، به طور مثال تکنیک تاتو ابرو دارای متدهایی چون میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، قاب و سایه ابرو، فیبروز ابرو و هاشور ابرو می باشد که هر کدام از متدهای ذکر شده نیز دارای الگوها و انواع مختلفی هستند.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام انجام تاتو ابرو باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مرکز تخصصی یا سالن تخصصی زیبایی می باشد. به همین دلیل تمامی بانوان به دنبال انجام تکنیک های آرایش دائم اعم از روش بلید کرکی مویی در سالن زیبایی مریم حمزه ای می باشند. مرکز تخصصی مریم حمزه ای در سال های اخیر بیشترین درصد رضایت مشتریان را جلب کرده است و امروزه نامی آشنا در میان زیباجویان می باشد. انجام تکنیک های دائمی در یک مرکز تخصصی منجر به کسب بهترین نتیجه و عدم بروز عوارض می شود. به همین دلیل انتخاب مرکز تخصصی معتبر از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

سوالات رایح تکنیک های آرایشی دائم

متدها و تکنیک های آرایشی دائم به دلیل مزایایی چون ماندگاری بالا، هزینه مناسب با توجه به ماندگاری، افزایش زیبایی چهره و ایجاد هارمونی بین اجزای چهره دارای طرفداران بسیاری می باشند اما این تکنیک ها دارای انواع بسیاری هستند و الگوهای متفاوتی دارند به همین دلیل سوالاتی بسیاری از سوی متقاضیان شنیده می شود.

سوالاتی که از جانب متقاضیان شنیده می شود مرتبط با ماندگاری، هزینه، تفاوت، نحوه انجام، میزان درد، نتیجه نهایی و غیره می باشد. در این بین بیشترین سوالات مرتبط با ماندگاری، هزینه و تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن یا تفاوت تکنیک های دیگر می باشد. تکنیک های مرتبط با تاتو ابرو مانند میکروبلیدینگ ، هاشور ، فیبروز و میکروپیگمنتیشن به دلیل نتیجه نهایی نچرال و طبیعی دارند بسیار پرطرفدار شده اند و تفاوت آن ها برای بانوان مهم است.

تکنیک های تاتو ابرو از نظر نتیجه نهایی با یکدیگر تفاوت بسیار جزئی دارند و تمام تکنیک ها از طریق شبیه سازی تارهای طبیعی ابرو منجر به زیبایی فرم ابرو می شوند اما نحوه انجام تکنیک ها، بزرگترین تفاوت آن ها می باشد. نحوه انجام برخی از تکنیک ها توسط ابزارهای دستی و برخی از تکنیک ها نیز توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود.

انواع تکنیک های آرایش دائم

تکنیک های آرایش دائم به دلیل ماندگاری بالایی که دارند دارای مزایای بسیاری هستند، به طور مثال بسیاری از بانوان استفاده از لوازم آرایشی چون مداد ابرو، سایه ابرو، خط چشم، رژ لب و سایه چشم را به دلیل ماندگاری کوتاه مدت دوست ندارند و ترجیح می دهند از روش هایی برای زیبایی استفاده کنند که ماندگاری بیشتری دارند.  در چنین مواقعی نام تکنیک های آرایشی دائم به ذهن افراد خطور می کند.

تکنیک های آرایشی دائم برای نواحی چون ابرو، چشم، لب و سر قابل انجام هستند، البته تکنیک مرتبط به کف سر در دسته جدیدترین متدهای آرایشی دائم قرار می گیرد و هنوز هم بسیاری از افراد با آن آشنایی ندارند. همچنین تکنیک هایی چون بریزی بروز، شیدینگ ابرو، نانو بروز ابرو، بلید کرکی مویی، فشن بروز و بولد بروز نیز از تکنیک های جدید تاتو ابرو هستند و به دلیل جدید بودن، بانوان به دنبال بهترین سالن بریزی بروز تهران یا به طور کلی به دنبال بهترین مرکز تخصصی آرایش های دائم هستند. دقت داشته باشید که انتخاب سالن تخصصی بسیار مهم است زیرا مهارت پرسنل مرکز تخصصی، تضمین کسب یک نتیجه زیبا و فوق العاده می باشد.

برای کسب اطلاعات کامل در زمینه تکنیک های آرایشی دائم علل الخصوص تکنیک های تاتو ابرو، می توانید به صورت حضوری به مراکز تخصصی مریم حمزه ای مراجعه نمایید یا با مشاوران حرفه  ای مرکز تخصصی ارتباط برقرار کنید.

هزینه تکنیک های آرایشی و زیبایی

در شروع مقاله رایج ترین سوالات مطرح شده از سوی زیباجویان را بررسی کردیم و ذکر کردیم که در ادامه، سوالات رایج مرتبط با هزینه را بررسی خواهیم کرد. سوالاتی که در مورد هزینه مطرح می شود، بیشتر مرتبط با علت تفاوت قیمت ها می باشد. هر تکنیک دارای یک قیمت متفاوت می باشد زیرا نوع رنگ، نوع دستگاه و تجهیزات جانبی متفاوتی برای هر تکنیک مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین زمان انجام تکنیک ها با یکدیگر متفاوت است، به طور مثال متد فیکانتور لب در مدت زمان کوتاه ترین به نسبت میکروبلدینگ ابرو انجام می شود، در نتیجه هزینه فیکانتور از هزینه میکروبلیدینگ ارزانتر و مناسب تر است. همچنین دستمزدی که مستر یا تاتو کار ابرو ذکر می کند از عوامل موثر تعیین قیمت می باشد و هر مستر، هزینه ای متغیر را به عنوان دستمزد خود دریافت می کند.

به طور کلی تعیین هزینه دارای فاکتورهای کلی می باد و علت تفاوت هزینه ها در هر مرکز تخصصی، نوع برند رنگ، نوع دستگاه، موقعیت جغرافیایی مرکز تخصصی، تجهیزات سالن، زمان انجام تکنیک و غیره می باشد. برای مطلع شدن از هزینه تکنیک مدنظرتان باید با مرکز تخصصی ای که انتخاب کرده اید، ارتباط برقرار کنید. در نظر داشته باشید که تکنیک های دائم ماندگاری بالایی دارند و باید به نتیجه نهایی، بیشتر از هزینه تکنیک اهمیت دهید.

نکات مهم درباره آرایش دائم و نیمه دائم

تکنیک های آرایشی دائم و حتی تکنیک های آرایشی نیمه دائم در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و استفاده از برندهای نامرغوب، دچار عوارض و مشکلاتی می شوند. بروز عوارض تنها در صورتی رخ می دهد که در انتخاب مرکز زیبایی و آرایشی سهل انگاری کنید و به کیفیت اهمیتی ندهید. پیش از انتخاب مرکز تخصصی حتما نمونه کارهای آن ها را مشاهده کنید و درباره نحوه انجام تکنیک ها سوال کنید.

انتخاب مرکز تخصصی کار  تقریبا راحتی  است، فقط نیاز به تحقیق و بررسی های فراوان دارد. برای انتخاب مرکز تخصصی اول از میزان مهارت پرسنل مطمئن شوید و سپس هزینه را با توجه به نتیجه نهایی مقایسه و بررسی کنید. به دلیل اهمیت انتخاب یک مرکز تخصصی، بیشتر بانوان به دنبال بهترین مرکز فی شیدینگ ابرو در تهران یا به طور کلی به دنبال بهترین مرکز تخصصی آرایش های دائم هستند تا ضمن کسب یک نتیجه نهایی ایده آل از بروز عوارض نیز در امان بمانند.

افزایش زیبایی چهره برای بسیاری از بانوان مهم است، هرچند که تعریف زیبایی از نظر افراد متفاوت است ولی افزایش هارمونی و تناسب اجزای چهره منجر به جذابیت و زیبایی صورت می شود. به همین دلیل می توانید از تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم برای افزایش زیبایی چهره، مطابق با سلیقه تان استفاده کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.