خبرگزاری اصفهان 15 تکمیل آستان مقدس حرم حضرت زینب(س)، محور توسعه منطقه ۱۴ اصفهان - اصفهان 15

به گزارش خبرگزاری اصفهان ۱۵، مسعود حیدری در نشست با سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی بازسازی حرم حضرت زینب (س) اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران و دستیابی به راهکارهای مناسب برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان، حرم حضرت زینب (س) را محور توسعه این منطقه اعلام کرده است، افزود: منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از نقاط حساس و ویژه این کلان‌شهر محسوب می‌شود و مدیریت شهری تمام تلاش خود را معطوف به توسعه این منطقه و تمرکز بر پروژه آستان مقدس قرار داده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهتمام ویژه سرمایه‌گذار این پروژه ارزشمند تصریح کرد: اجرای بعضی پروژه‌ها در زمین‌هایی که امکان ایجاد ارزش افزوده بالا برای شهرداری دارد در اولویت است و امروز شاهد پیشرفت خوبی در پروژه حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) بودیم.

حیدری با اشاره به اثرات اجتماعی و فرهنگی پروژه بازسازی حرم حضرت زینب (س) تاکید کرد: این پروژه بستری ارزشمند برای توسعه صنعت گردشگری و مذهبی استان اصفهان و موجب تحول منطقه ۱۴ شهرداری این کلان‌شهر خواهد شد.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های توسعه گردشگری حرم حضرت زینب (س)

محمدرضا دیانی، سرمایه‌گذار پروژه حرم حضرت زینب (س) در این نشست با بیان اینکه همراهی و همیاری مدیریت شهری نقش مهمی در تکمیل این پروژه دارد، اظهار کرد: وضعیت این پروژه مطلوب است، چراکه این حرم در منطقه مهمی از شهر اصفهان واقع شده است و ضرورت دارد مدیریت شهری این کلان‌شهر علاوه‌بر توسعه عمرانی، به ویژگی‌های اجتماعی و فرهنگی آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های توسعه گردشگری حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) قابل توجه بوده و نیازمند برنامه‌ریزی و آینده‌پژوهی است.

به گزارش اصفهان ۱۵، در ادامه این نشست چالش‌ها و مشکلات پروژه مشارکتی بازسازی حرم حضرت زینب (س) مطرح و راهکارهای عملیاتی برای تکمیل آن ارائه شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 25 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.