خبرگزاری اصفهان 15 توقیف ۱۰ کامیون مرغ زنده در هنگام خروج از کاشان - اصفهان 15

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به توقیف ۱۰ کامیون مرغ زنده در هنگام خروج از کاشان اظهار داشت: وزن تقریبی این مرغ‌ها حدود ۲۰ تن بود.

وی با بیان اینکه عملیات توقیف این محموله‌ها با همکاری نیروی مقاومت بسیج، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی کاشان انجام شد، ابراز داشت: با توجه به مصوبه ستاد کنترل بازار شهرستان کاشان خروج مرغ زنده و یا کشتار شده به خارج از شهرستان ممنوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه خودروهای متخلف، توقیف شدند، تصریح کرد: عوامل خروج غیرقانونی مرغ برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی کاشان معرفی شدند.

وی همچنین از کشف سه هزار و ۴۰۴ حلقه لاستیک در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این لاستیک‌ها که در یک انبار دپو شده بودند بیش از ۴۵ میلیارد ریال ارزش داشتند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه دو هزار و ۷۹۳ حلقه از این لاستیک‌ها ایرانی و ۷۹۳ حلقه از این لاستیک‌ها خارجی بودند، بیان داشت: لاستیک‌های ایرانی مشمول جرم احتکار و لاستیک‌های خارجی نیز با حکم قاچاق توقیف شدند.

وی ادامه داد: مبارزه با افرادی که به صورت غیرقانونی تولید ارز دیجیتال می‌کنند، جدی است و هیچ مماشاتی با این افراد نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه در آخرین نمونه ۱۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان کشف شد، افزود: ارزش ریالی این ماینرها بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه این ماینرها از کارگاهی متروکه در یکی از شهرک‌های صنعتی کاشان کشف شد، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

کد خبر ۵۱۷۶۹۱۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها