خبرگزاری اصفهان 15 توسعه شبکه آبرسانی فضای سبز در منطقه ۹ - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری به منظور آبرسانی و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه ۹ شهرداری اصفهان به طول ۷۰۰ متر با استفاده از لوله پلی‌اتیلن ۱۶۰ در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه جهت آبیاری خیابان کهندژ از سمت کندرو و در رفیوژ کناری فضای سبز با اختصاص سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این عملیات تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: با استفاده از روش‌های نوین آبیاری، میزان آبیاری شلنگی، دستی و تانکری کاهش خواهد یافت و آبرسانی سریع‌تر و دقیق‌تر به درختان و فضای سبز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر، خاطرنشان کرد: ادامه لوله‌گذاری و توسعه شبکه آبرسانی در فازهای بعدی در دستور کار قرار گرفته است.

قاضی‌عسگر با تاکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال، اجرای طرح‌های لوله‌گذاری برای آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 423 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 8 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.