خبرگزاری اصفهان 15 توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در کاشان/۱۴۱ سند جدید وقفی صادر شد - اصفهان 15

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه شهرستان کاشان دارای ۱۲۰ بقعه متبرکه، دوهزار و ۳۳۵ موقوفه و هشت هزار و ۹۳۳ رقبه است، اظهار داشت: مساحت این مراکز ۱۵ میلیون متر مکعب مساحت دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ میلیارد ریال کمک غیر نقدی در قالب نذورات از جمله مصالح ساختمانی و … به بقاع متبرکه اهدا شده است، تصریح کرد: از این رو از ابتدای سال جاری تاکنون در ۳۰ بقعه شهرستان از محل در درآمدها عملیات عمرانی انجام شده است.

صدور سند برای ۱۴۱ رقبه طی یک سال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۱ رقبه در این شهرستان سند دارد شده است، ابراز داشت: همچنین ۱۰۰ پرونده حقوقی نیز در ارتباط با موقوفات شهرستان کاشان در مراجع قضائی در دست رسیدگی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۹ نیروگاه خورشیدی در ۹ بقعه متبرکه شهرستان کاشان گفت: این امر می‌تواند درآمد پایداری برای موقوفات باشد که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

محمود زاده تصریح کرد: این نیروگاه‌ها ۳۰۰ کیلووات برق تولید می‌کند که در صدد توسعه این مراکز در شهرستان کاشان هستیم.

ثبت ۱۳ موقوفه جدید در کاشان

وی همچنین به شناسایی ۱۳ موقوفه جدید در شهرستان کاشان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این موقوفات ۱۵ میلیارد ریال بوده که کاربری کشاورزی، خدماتی، مذهبی و خیریه‌ای دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به توزیع سه هزار بسته معیشتی از ابتدای سال جاری تاکنون با همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اضافه کرد: این بسته‌ها با اعتبار هفت میلیارد ریال تأمین شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال چهار هزار بسته مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار شهروندان این شهرستان قرار گرفته است.

کد خبر ۵۱۷۴۲۸۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 480 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها