خبرگزاری اصفهان 15 توزیع روزانه بیش از ۳۵ تن مرغ در منطقه کاشان/التهاب بازار فرونشست - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی اکبر مرتضایی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در این منطقه روزانه بیش از ۳۵ تن مرغ توزیع می‌شود، اظهار داشت: ۳۰ تن از این مقدار در شهرستان کاشان و مابقی در شهرستان آران و بیدگل توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه توزیع مرغ در روستاها نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود، ابراز داشت: به دلیل ضعیف بودم اینترنت مشکلاتی در زمینه توزیع مرغ در روستاها با استفاده از سامانه رهتاب وجود دارد که از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم برای رفع این موضوع اقدامات لازم را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه برای توزیع مرغ در شهرستان کاشان از تمام ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مختلف مثل نیروی انتظامی و بسیج استفاده کردیم، تصریح کرد: البته در حال حاضر و با اقدامات انجام شده التهاب بازار مرغ در کاشان فروکش کرده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای کنترل راه‌های مواصلاتی به کاشان برای تنظیم بازار مرغ انجام شده است، خاطرنشان کرد: سامانه رهتاب در استان اصفهان برای اولین بار در کاشان برای توزیع مرغ استفاده شد.

مرتضایی با بیان اینکه دو مرکز در کاشان برای توزیع مرغ در بین اتباع در نظر گرفته شده است، گفت: اتباع کد ملی ندارند و نمی‌توان از سامانه رهتاب برای آنها استفاده کرد.

کد خبر ۵۱۸۲۵۰۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 334 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.