خبرگزاری اصفهان 15 توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی و کمک‌درمانی بین بیماران صعب‌العلاج - اصفهان 15

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، از ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمین‌گیر تحت حمایت خبر داد و اظهار کرد: تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج و تشک مواج به منظور حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تحت حمایت تهیه و بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای کمک به این بیماران، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از دو هزار بیمار نیازمند با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان از این تجهیزات بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تعداد پنج هزار و ۹۸۹ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: تمام خدمات ارائه شده به این بیماران ازجمله داروهای مورد نیاز آن‌ها، هزینه‌های بستری و سایر هزینه‌هایی که در بیمارستان‌های دولتی انجام می‌شود، رایگان است.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای تأمین هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب‌العلاج، گفت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک‌های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 427 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.