خبرگزاری اصفهان 15 توجه ویژه آموزش و پرورش به ورزش و سلامت/تامین اعتبارات ورزشی بدون وقفه - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، محمدرضا ابراهیمی صبح امروز _ سه‌شنبه بیست و هفتم در آئین افتتاح طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان کوشا باشد، قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی، اشاره‌های فراوانی به موضوع ورزش تندرستی و سلامت دارد و از آنجا که این قانون برگرفته از مفاهیم دینی است، یادآور آن است که دین ما به سلامت روح و جسم توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به مفاهیم سند تحول بنیادین، خاطرنشان کرد: این سند به شکل ویژه مورد توجه رهبر معظم انقلاب است و در آخرین دیدار با مسئولان آموزش و پرورش نیز به آن اشاره کردند، در این سند ساحت‌های شش‌گانه وجود دارد یکی ساحت زیستی بدنی است و اینجا خاستگاه ساحت بدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهیم دانش‌آموزان را در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم باید به همه ابعاد وجودی خلقت آنها توجه کنیم و یکی از این ابعاد، ابعاد جسمی است که زمینه ارتقای ابعاد روحی، تحصیلی و مهارتی است.

وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در کشور انجام می‌شود، ادامه داد: شناسایی استعدادها و هدایت دانش‌آموزان به جایی که استعدادها شکوفاتر شود. هدف اصلی این طرح است و امیدواریم بتوانیم در همه طرح‌های مفید و الگویی نقش بی‌بدیل اصفهان را آشکار کنیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش به ورزش و سلامت اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، تصریح کرد: اعتبارات ورزشی به صورت نقدی و بدون وقفه در حال تأمین است و توجه به ورزش مناطق محروم، ورزش دختران و مدارس در دستور کار آموزش و پرورش است که همه استان‌ها از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 17 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.