خبرگزاری اصفهان 15 تقویت جایگاه بازارهای کوثر در اصفهان/ شکستن انحصار توزیع محصولات با وندینگ و سورتینگ - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، علی صالحی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جشنواره «عید تا عید» بازارهای کوثر با بیان اینکه اولویت مدیریت شهری در سال مهار تورم و رشد تولید، استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرداری برای نقش‌آفرینی مؤثر در این مسیر است، اظهار کرد: از جمله این موارد نقش سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل در سبد مصرف خانوار است.

وی افزود: تقویت جایگاه ارزشمند بازارهای روز کوثر در فرایند بازارسازی و کنترل قیمت یک از اولویت‌های شورای اسلامی شهر است که نیاز به حمایت مدیریت استان و نمایندگان مجلس دارد، افزود: در همین راستا چند اولویت دیگر نیز در سال جاری برای این سازمان تعریف شده است که تاکنون اقدامات فنی و عمرانی لازم برای آن انجام شده و در حال پیگیری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ورود به هوشمندسازی توزیع محصولات میدان میوه و تره‌بار، تلاش برای شکستن انحصار توزیع محصولات و کاهش قیمت عمده‌فروشی و خرده فروشی با پیگیری موضوع وندینگ و سورتینگ که نیمی از زیرساخت‌های عمرانی و فنی آن تاکنون طی شده است، دو تصمیم جدی مدیریت شهری برای نقش آفرینی در موضوع مهار تورم و پیگیری سیاست‌های کلان شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌هایی نظیر صنایع تبدیلی حوزه میوه و سبزی که به مراحل بهره‌برداری رسیده است، همچنین پیشرفت قابل توجه پایانه محصولات پروتئینی به‌ویژه ماهی و مرغ نیز دو گام جدی سازمان است تا بتواند در کنار بهره‌برداری از بازارهای روز میوه در مناطق شهری طی چند ماه آتی، در حوزه بازارسازی و تقویت تولیدکننده و مصرف کننده در برابر دلالی و واسطه‌گری و نیز ساماندهی مشاغل گام بردارد.

صالحی گفت: امیدواریم با تکمیل ابر پروژه باغ ارغوان و چند پروژه عمرانی و ساماندهی مشاغل دیگر، سال خوبی را در حوزه اقتصادی شهرداری در این بخش شاهد باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 3 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها