خبرگزاری اصفهان 15 تقدیر از خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در چذابه - اصفهان 15

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: ستاد اربعین شهرداری اصفهان امسال از ابتدای فعالیت خود برای مراسم اربعین حسینی (ع)، نظافت و رفت‌و روب یک مسیر به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر، جلوی موکب‌های مرز چذابه و یک مسیر به طول ۴۰۰ متر که در کنار پایانه مرزی چذابه قرار دارد را برعهده گرفته است.

وی افزود: در مسیر دوم به نصب سایه‌بان و دستگاه‌های مه‌پاش و ۲۰ عدد کولر اقدام شده است که این دستگاه‌ها پیوسته در حال کار هستند و به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

تقدیر از خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در چذابه

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۲۰ نیروی خدماتی تخصصی در این بخش مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: به این منظور سه دستگاه خودروی جدول‌شوی، خودروی شست‌و شوی مکانیزه، یک دستگاه جاروی مکانیزه، یک دستگاه حمل زباله و دو دستگاه تانکر (که یکی از آن‌ها یک دستگاه تریلی ۱۶ هزار لیتری ویژه آب‌رسانی است) در این محدوده مورد استفاده قرار گرفته است.

تقدیر از خدمت‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در چذابه

وی تاکید کرد: طی بازدیدی با حسین نظری، معاون خدمات شهری شهردار تهران، محسن قارونی، مدیر امور شهری استانداری خوزستان و رئیس ستاد اربعین کشور، خدمات و سرویس‌دهی شهرداری اصفهان در این خصوص مورد تأیید قرار گرفت و از آن تقدیر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها