خبرگزاری اصفهان 15 تعداد بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در کاشان به ۳۸ مورد رسید - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵ مهدی دلاوری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: ۳۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در منطقه کاشان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه با شناسایی موارد جدید تعداد کل بیماران مبتلا به نوع جهش یافته ویروس کرونا در منطقه کاشان به ۳۸ مورد رسید، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد بیماران مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در منطقه کاشان رو به افزایش است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: به احتمال زیاد در روزهای آینده ابتلای غالب در منطقه کاشان از نوع جهش یافته انگلیسی باشد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با افزایش ابتلاء به بیماری کرونا و موارد بستری احتمالاً شاهد خیز جدید شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان هستیم، تاکید کرد: به شهروندان کاشانی اکیداً توصیه می‌کنیم که از حضور در تجمعات به شدت بپرهیزند.

دلاوری حضور در تجمعات را یکی از مهمترین عوامل پیک جدید ویروس کرونا در منطقه کاشان دانست و افزود: در صورتیکه تمهیدات و تصمیمات مناسبی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس در کاشان گرفته نشود شاهد اوضاعی بحرانی و خطرناک در منطقه کاشان خواهیم بود.

وی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در مراسم‌های عزا و شادی را برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا ضروری دانست و گفت: از مسافران و گردشگرانی که در کاشان هستند می‌خواهیم هر چه سریع‌تر این منطقه را ترک کنند.

کد خبر ۵۱۷۸۲۶۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 503 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها