خبرگزاری اصفهان 15 تصادفات نوروزی در کاشان ۱۵۰ درصد افزایش یافت - اصفهان 15

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ششم فروردین ۱۴۰۰ در مجموع چهار هزار و ۱۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ کاشان گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ تماس به صورت مشاوره تلفنی و برای حدود ۸۵۰ تماس نیز آمبولانس اعزام شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع آمبولانس‌های اعزام شده ۸۰ درصد مربوط به شهرستان کاشان و ۲۰ درصد مربوط به شهرستان آران و بیدگل بوده است، ابراز داشت: ۲۵۰ مورد از اعزام آمبولانس‌ها مربوط به تصادفات بوده است که ۷۰ درصد از این تصادفات مربوط به تصادفات شهری و بقیه مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس کاشان با اشاره به اینکه در این تصادفات در مجموع ۳۰۸ نفر مصدوم و ۲۵۹ نفر برای درمان به بیمارستان اعزام شدند، تصریح کرد: خوشبختانه در این سوانح هیچکدام از همشهریان و هموطنان ما جان خود را از دست ندادند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در مدت زمان مشابه بیش از هفت هزار تماس با ۱۱۵ گرفته شد که سه هزار تماس از این موارد مشاوره تلفنی بوده است، خاطرنشان کرد: مهمترین علت این حجم زیاد از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ در سال گذشته شیوع ویروس کرونا بوده است.

ریاحی با اشاره به اینکه از مجموع تماس‌های سال گذشته ۸۶۵ مورد با اعزام آمبولانس همراه بوده است، ادامه داد: تنها ۱۰۲ مورد از این اعزام آمبولانس‌ها مربوط به تصادفات بوده است که این نشان می‌دهد در نوروز امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی تصادفات در منطقه کاشان بوده‌ایم.

وی افزود: میزان تصادفات در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به نوروز ۱۳۹۸ که حتی شیوع ویروس کرونا هم نبوده، حدود ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد که این نشان از افزایش سفرها توسط هموطنانمان در نوروز امسال است.

کد خبر ۵۱۷۶۱۹۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 519 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها