خبرگزاری اصفهان 15 تردد در جاده‌های اصفهان ۶۴ درصد افزایش یافت - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، مهدی خضری اظهار داشت: دستگاه‌های تردد شمار استان اصفهان، تردد ۶ میلیون ۹۶۳ هزار و ۴۲۶ هزار خودرو را در از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تایکم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ثبت کردند.

وی ادامه داد: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری توسط مردم اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده توسط سامانه‌های تردد شماری در این ایام ،۴۵۸ هزار و ۱۰۰ خودرو به استان اصفهان وارد و ۵۱۳ هزار و ۵۷۹ خودرو از استان خارج شده‌اند.

جابجایی بیش از ۱۲۹ هزار مسافر با حمل و نقل عمومی

وی با اشاره به آمار جابجایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اظهار کرد: در روز یکم فروردین ماه بیش از ۱۰ هزار و ۷۳ مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان جابجا شدند.

خضری تصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین ماه سال جاری در مجموع بیش از ۱۲۹ هزار و ۸۱۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.

وی با اشاره به تاکید بر رعایت اصول پروتکل‌های بهداشتی برای جا به جایی مسافران اظهار کرد: بر اساس بخشنامه‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی برای جابه جایی مسافران الزامی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر توقف اتوبوس‌ها در اماکن اقامتی استاندارد و بهداشتی برای استراحت و انجام فرایض دینی مسافران، گفت: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز در این ایام تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به هر دلیلی قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان را دارند می‌توانند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

خضری خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در تمام بخش‌ها اعم از راهداری و حمل و نقل در آماده باش کامل هستند.

کد خبر ۵۱۷۴۲۹۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 466 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.