خبرگزاری اصفهان 15 تخصیص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نواقص جاده داران - ازنا - اصفهان 15

حسین محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار داشت: برای بازگشایی گردنه راه روستای کلوسه در فریدون‌شهر هر ساله اعتبار زیادی صرف می‌شود چراکه اگر جاده‌ای در مسیر این روستا ایجاد شود با نخستین بارش برف زمستانی راه روستا مسدود نخواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای این امر توافقنامه‌ای توسط وزرات راه با استان اصفهان منعقد شده تا ۷۸۰ متر تونل در مسیر گردنه کلوسه احداث شود که اکنون کار مطالعات شروع شده و تا اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه راه آهن فریدن- اصفهان

وی با بیان اینکه ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نواقص جاده داران- ازنا تخصیص یافته است، عنوان کرد: در سال ۹۹ مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن فریدن- اصفهان تخصیص داده شد اما این پروژه نیاز به سه هزار میلیارد تومان اعتبار دارد و بر این اساس در حال مذاکره با دو شرکت چینی هستیم تا پروژه احداث راه‌آهن به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر هستم تا شعبه بیمه ایران در فریدن راه‌اندازی شود، گفت: پیگیری لازم برای راه‌اندازی پایگاه انتقال خون نیز در این شهرستان انجام شد.

کلنگ احداث ۱۴ مدرسه خیر ساز در فریدون‌شهر

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ مدرسه خیر ساز در شهرستان فریدون‌شهر با حضور خیران مدرسه ساز استان کلنگ‌زنی شده است و هشت مدرسه توسط بنیاد برکت در چهار شهرستان احداث می‌شود.

محمدصالحی تاکید کرد: امروز کشور نیاز به اتحاد و انسجام ملی دارد تا بتوانیم دیوار فرو ریخته اقتصاد را بسازیم که این امر با انتخاب یک دولت مقتدر جهادی مشکلات اقتصادی حل شدنی است.

کد خبر ۵۱۷۶۷۵۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 535 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها