خبرگزاری اصفهان 15 تخصص شهرداری اصفهان در نظافت شهری زبانزد است - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اعزامی اصفهان ۱۵ به کربلای معلی، ستاد اربعین شهرداری اصفهان از روز اول صفر تاکنون به‌منظور خدمت‌رسانی در زمینه نظافت شهری و رفت و روب محل اسکان مواکب استان اصفهان و همچنین پاکسازی و کمک به حمل زباله در برخی از معابر اصلی شهر کربلا در ایام اربعین، در شهر مقدس کربلا مستقر شده است.

در همین راستا، سیدمهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ با حضور در شهرداری کربلا، با حیدر رزاق، معاون خدمات شهری شهرداری کربلا دیدار و برای انجام بهتر فرایندهای خدمت رسانی به زائران حسینی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حیدر رزاق ضمن قدردانی از حضور نیروهای شهرداری اصفهان به صورت داوطلبانه برای کمک به شهرداری کربلا در امر نظافت شهری، اظهار کرد: تخصص شهرداری اصفهان در امر نظافت شهری و اهتمام نیروهای اصفهان در امر پاک‌سازی و بهسازی معابر شهری زبانزد است.

وی با توصیف شهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای تمیز و سرآمد در زمینه نظافت شهری افزود: اربعین حسینی از جمله ایام ویژه است که به لحاظ حضور جمعیتی یک حماسه عظیم جهانی است و جز با هماهنگی، همراهی و دست به دست یکدیگر دادن امور حل و فصل نخواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کربلا تصریح کرد: ما از دوستان خود در شهرداری اصفهان تقاضا داریم با توجه به افزایش روز افزون جمعیتی حضور یافته در حماسه اربعین حسینی در سال‌های آینده، شهرداری اصفهان ماشین‌آلات و تجهیزات بیشتری را برای کمک‌رسانی اختصاص دهد.

وی با برشمردن توانایی‌ها و قابلیت‌های شهرداری اصفهان در امر نظافت شهری افزود: ما شهرداری اصفهان را همچون چشم خود تلقی می‌کنیم و بر این اساس، رسالت خطیر نظافت بخشی از مهمترین و حساس‌ترین نقاط شهر کربلا و معبر اصلی تردد زائران حسینی به سمت حرم حضرت عباس (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) را در این ایام به شهرداری اصفهان واگذار می‌کنیم.

رزاق ادامه داد: این مسیر واگذار شده به شهرداری اصفهان برای نظافت، محل ورود زائران حسینی از ۹ استان کشور عراق به سمت حرمین شریفین است که این امر بر حساسیت موضوع می‌افزاید.

در ابتدای این جلسه، سید مهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، ضمن تقدیر از میزبانی شایسته شهروندان کربلا از زائران در اربعین حسینی بر ضرورت هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر بین بخشی (شهرداری اصفهان و شهرداری کربلا) برای رفاه حال زائران تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی جمعیت در شهر کربلا در ایام اربعین، می‌طلبد شیعیان دست به دست هم داده و با نیت خالصانه برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این حماسه حسینی کمک کنند.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: تسهیل تردد ماشین آلات شهرداری اصفهان به خاک عراق، پشتیبانی لجستیکی و هماهنگی امور اداری در شهر کربلا برای انجام خدمت کارگران شهرداری اصفهان، افزایش مراودات و تعاملات بین شهرداری کربلا و شهرداری اصفهان به‌صورت مستقیم برای سال‌های آینده از جمله درخواست‌ها است.

وی افزود: سال‌های آینده، مردم ولایت‌مدار و اهل دیانت شهر اصفهان تمام قد برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی ورود خواهند کرد، همان‌گونه که امسال کارگران شهرداری اصفهان عاشقانه در گرمای شدید هوا مشغول به شست‌و شو، ضدعفونی، رفت‌و روب و کمک به برپایی مواکب اصفهان توسط نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 23 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها