خبرگزاری اصفهان 15 تحقق مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه مدنظر مجلس باشد - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، عباس حاج رسولی‌ها امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در نطق میان دستور صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه بعضی قوانین نمی‌تواند مشکلات چندین ساله مردم در بعضی زمینه‌ها را رفع کنند، اظهار کرد: در بعضی مناطق مردم دچار مشکلات قدیمی هستند، همانند زمین‌های کشاورزی داخل محدوده. این زمین‌ها بلاتکلیف است، در این راستا ایجاد ستاد غدیر تا غدیر می‌تواند فرصتی برای رفع چنین مشکلاتی باشد.

وی ادامه داد: موارد جاری شهرداری نیز باید در این ستاد بررسی شود تا مشکلات مردم به سرعت رفع و خدمت‌رسانی با سرعت انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ورود دستگاه تی بی ام به ایستگاه طوقچی گفت: ساخت ایستگاه‌های مترو همزمان با ایجاد تونل با سرعت خوبی در حال انجام و این اقدامات قابل تقدیر است؛ قول داده شده است خط دو مترو تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد که امیدواریم با حمایت‌های دولت، این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه در شرح وظایف شوراها در چندین بند به حوزه بهداشت و درمان اشاره شده است، تصریح کرد: مدیریت واحد شهری هنوز محقق نشده است و همان‌طور که پزشکان امروز در صحن شورا تاکید کردند بسیاری از مسائل حوزه درمان با مدیریت واحد شهری رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داد: مدیریت واحد شهری به‌صورت پایلوت در اصفهان و چند شهر دیگر اجرا شود و اگر موفق بود، در نقاط دیگر کشور اجرا شود؛ اگر غافل شویم هزینه کشور چند برابر می‌شود و نتیجه آن نارضایتی است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است، در این راستا از نمایندگان مجلس درخواست می‌شود که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مدیریت واحد شهری در این برنامه پیاده‌سازی شود.

حاج‌رسولی‌ها ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری اصفهان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: علاوه بر بعد معنوی پیاده‌روی اربعین، بعد سیاسی این حرکت عظیم نیز قابل ذکر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 27 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.