خبرگزاری اصفهان 15 تجهیز چراغ‌های راهنمایی منطقه ۵ اصفهان به سیستم برق اضطراری (UPS) - اصفهان 15

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی و بهبود عملکرد تجهیزات کنترل ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی سطح منطقه پنج شهرداری اصفهان به سیستم برق اضطراری (UPS) مجهز می‌شود.

وی افزود: در فاز نخست این طرح، تقاطع‌های سهروردی، کشاورزی، غزه، وحید، محتشم کاشانی، توحید، نظر و چهار راه حکیم نظامی به دستگاه برق اضطراری مجهز شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: هر دستگاه در زمان قطع برق می‌تواند دو تا چهار ساعت برق چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها را تأمین کند.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات انجام شده این چراغ‌های راهنمایی، هم‌زمان با قطعی برق سطح شهر به‌صورت اتوماتیک به سیستم برق اضطراری وصل می‌شود و از خاموشی چراغ جلوگیری به‌عمل می‌آید.

کارگر با اشاره به اینکه زندگی شهری امروزی به معنی زیستن میان حجم عظیمی از خودروها است، خاطرنشان کرد: از میان علائم و قوانین راهنمایی رانندگی، خط‌کشی عابر پیاده به دلیل اینکه حرکت عابران پیاده و خودروها را ادغام و هماهنگ می‌کند، نقش ویژه‌تری دارد.

وی با اشاره به خط‌کشی عابر پیاده و ایست قرمز رنگ تقاطع توحید-نظر به مساحت ۲۰۰ متر مربع گفت: رنگ قرمز، هشدار برای رانندگان خودرو و عابران پیاده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 201 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها