خبرگزاری اصفهان 15 تبدیل «زوج‌ و فرد» به «قیمت‌گذاری محدوده» در سال جاری - اصفهان 15

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: گسترش ایستگاه‌های دوچرخه در کنار ایستگاه‌های مترو از سیاست‌های حوزه حمل‌ونقل در سال جاری است که در ایستگاه کاوه به‌صورت پایلوت اجرا شد.

وی افزود: در راستای حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید خودروهای برقی، فراخوان‌هایی اعلام و شرکت‌هایی در زمینه تولید اتوبوس و خودروی برقی و واردات آن شناسایی شد؛ این اقدام در کنار بسته‌ای است که برای ایستگاه‌های شارژ این وسایل نقلیه، پیش‌بینی شده است که به‌صورت مشارکتی توسعه پیدا می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه ایمنی، رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمنی عابرپیاده، آشکارسازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابرپیاده از جمله برنامه‌های این معاونت است.

وی با بیان اینکه با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه‌هایی همچون تاکسی هوشمند و سیستم‌های سامانه «اصرو» را برای هوشمندسازی حوزه حمل‌ونقل از سال گذشته آغاز کردیم و برای تکمیل آن‌ها برنامه داریم، تاکید کرد: در نظر داریم سیستم پارک حاشیه‌ای و کنترل ورود به محدوده مرکزی شهر در سال جاری به سیستم‌های هوشمند مجهز شود.

حق‌شناس با بیان اینکه طرح زوج و فرد در یک برنامه بلندمدت به طرح قیمت‌گذاری محدوده تبدیل می‌شود، اضافه کرد: ابتدا افرادی که می‌خواهند به محدوده زوج و فرد وارد شوند، مجوز دریافت می‌کنند و به مرور این طرح به طرح قیمت‌گذاری محدوده و LEZ تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: طرح پارکینگ‌های هوشمند نیز در حوزه هوشمندسازی در دستور کار است و برای قیمت‌گذاری آن در سال جاری اقدام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 5 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها