خبرگزاری اصفهان 15 برگزاری نماز جمعه در ۷ شهر اصفهان ممنوع شد - اصفهان 15

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنان دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های تیران و کرون، اصفهان، مبارکه، لنجان و نجف آباد نیز در وضعیت نارنجی هستند، ادامه داد: همه محدودیت‌های طرح جامع هوشمند برای این شهرها و دو شهر وضعیت قرمز کرونا اعمال می‌شود.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه در شهرهای قرمز فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل شد، افزود: در شهرهای نارنجی نیز فعالیت گروه‌های سه و چهار ممنوع است.

هر گونه تردد در خوانسار و گلپایگان ممنوع شد

وی با بیان اینکه تردد به هفت شهر استان اصفهان که در وضعیت نارنجی و قرمز هستند ممنوع اعلام شده است، ابراز داشت: در روز ۱۳ فروردین هر گونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی در دو شهرستان خوانسار و گلپایگان ممنوع اعلام شده است.

غلامی با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه در هفت شهر استان اصفهان نیز که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند، ممنوع اعلام شده است، افزود: وضعیت در شهرستان‌های فلاورجان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، فریدن، سمیرم، چادگان، شاهین شهر، شهرضا، اردستان و لنجان در آستانه نارنجی شدن است و باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مناطق بیش از گذشته توجه شود.

همه پارک‌های استان تعطیل شد

وی در ادامه با بیان اینکه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در همه شهرهای استان برای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوعیت تردد دارند، ابراز داشت: پارک‌های حاشیه‌ای محور زاینده رود نیز پارک ممنوع است و در صورت تخلف خودرو توسط نیروی انتظامی به پارکینگ منتقل می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه ورود به آرامستان‌ها در همه شهرهای استان اصفهان نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است، اضافه کرد: روشنایی پارک‌ها نیز تا ۷۰ درصد کاهش می‌یابد.

تعداد تست‌های مثبت کرونا در اصفهان به ۵۰ درصد رسید

وی با بیان اینکه تعداد تست‌های مثبت کرونا در حال حاضر به ۵۰ درصد رسیده است، ابراز داشت: برخی از بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی بوده‌اند که پس از ۲۴ ساعت بستری جان خود را از دست داده‌اند.

غلامی با اشاره به اینکه همه بیمارستان‌های استان اصفهان ملزم به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند، افزود: تاکنون برای بستری بیماران به مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

کد خبر ۵۱۷۸۵۰۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.