خبرگزاری اصفهان 15 بررسی چالش‌ها و راه‌های برون‌رفت از مشکلات سازمان‌های شهرداری اصفهان - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، سیداحمد مرتضوی اظهار کرد: شهرداری اصفهان به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان و در راستای اهداف و وظایف خود، علاوه بر تقسیم‌بندی محدوده‌های جغرافیایی شهر به مناطق مختلف، از ظرفیت خدمات سازمان‌های پانزده‌گانه وابسته با توجه به حوزه‌های تخصصی برای انجام وظایف بهره می‌گیرد.

وی ادامه داد: بالاترین رکن سازمان‌ها با توجه به اساسنامه‌های مصوب آنها، شورای سازمان است که به منزله مجمع عمومی سازمان تلقی می‌شود و تصمیمات، سیاست‌گذاری، برنامه‌های کلان و تصویب بودجه سالیانه توسط این شورا انجام می‌شود.

مدیر هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: جلسات شورای سازمان‌های وابسته شهرداری، مطابق با اساسنامه آنها، هر ساله در دو نوبت تیر و دی‌ماه برگزار می‌شود که در سال جاری جلسات از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جلسات علاوه بر اعضای شورای سازمان که متشکل از افراد متخصص و مدیران مرتبط است، اعضای ناظر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز حضور دارند و سازمان از نظرات آنها در مورد موضوعات کلان و مسائل مالی و بودجه‌ای بهره لازم را خواهند برد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این دوره از جلسات شورای سازمان‌ها، مهمترین موضوعات مورد بررسی سیاست‌های اجرایی و راهبردی سازمان‌ها، بودجه، برنامه‌های سال آینده، گزارش عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۱ و بررسی چالش‌ها و راه‌های برون‌رفت از مشکلات سازمان‌ها است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 31 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها