خبرگزاری اصفهان 15 برای رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی هستیم - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، علی صالحی اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما یک اتفاق بزرگ بود که با یک همکاری همه‌جانبه رقم خورد که در بدو انجامش کمتر کسی به آن اعتقاد داشت.

وی افزود: حتی برخی همکاران که همانند فرزند خود برای فن‌نما ماه‌ها زحمات کشیدند، اعتقاد داشتند در اصفهان ظرفیت برگزاری چنین رویدادی نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله این بود که اهمیت کار، نیاز بازار و ظرفیت اصفهان را نمی‌شناختیم و اصرار داشتیم که چون اینوتکس، کیتکس یا عناوین مشابه دیگری است، نباید کار جدید برای رفع نیاز چرخه تولید دانش تا تولید ثروت و احساس رضایت در جامعه از کارکرد علم و فناوری انجام دهیم.

برای رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی هستیم

وی خاطرنشان کرد: باز هم اصرار و بن‌بست‌شکنی برخی‌ها از جمله انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، همانند خیلی بن‌بست‌های دیگر با ایمان قلبی به توصیه رهبر انقلاب، موجب شد تا مطلب را دنبال کنند و در نهایت یک باور جمعی شکل بگیرد.

وی گفت: شاید در اجرا سهم همه یکسان و بعضی از همکارانم در شهرداری تلاش بیشتری داشتند، اما باور ایجاد شده یک جبهه همگانی شکل داد و ثابت کرد در رشد کشور بیشتر از سخت‌افزار نیازمند مغزافزار جهادی، رو به جلو و ثابت‌قدم هستیم.

صالحی با بیان اینکه دوره اول فن‌نما، تجربه‌ای فراتر از انتظار بود، ادامه داد: تمام ارکان زیست‌بوم، دانش تا فناوری و کسب و کار تا تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری در معرض دید مخاطب اجتماعی قرار گرفت، اکنون ادامه کار با سطح بهتر، مهم‌تر و سخت‌تر از آغاز آن خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.