خبرگزاری اصفهان 15 بازیکده‌های جدید تا ۳ ماه آینده در پارک‌های اصفهان ایجاد خواهد شد - اصفهان 15

علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با بیان اینکه انجام بعضی از کارهای خاص بر عهده سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: امسال آب‌نماهای ویژه‌ای را برای باغ فدک طراحی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری نصب خواهد شد.

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های نورپردازی در شهر تاکید کرد: نورپردازی گزینه‌های مختلفی از جمله نورپردازی اماکن تاریخی، درختان، المان‌های نوری و کارهای هویتی دارد که سعی کردیم در این حوزه کارهای جدیدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال گذشته اولین المان ۳D کشور را در پل بزرگمهر نصب کردیم که این اقدام تکنولوژی فاخر بود و این سازه تاکنون تنها در کشورهای خارجی نصب شده بود.

سهرابی با بیان اینکه در پارک‌های شهر هیچ مجموعه‌ای برای نوجوانان، جوانان و سالمندان نداشتیم و مجموعه‌های بازی تنها برای کودکان استفاده می‌شد، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده در اتاق‌های فکر به این نتیجه رسیدیم که باید اقداماتی انجام دهیم تا نوجوانان تحرک بیشتری داشته باشند و این اقدامات تسهیل‌دهنده ورزش‌های حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه تک بال که ترکیبی از پینگ‌پنگ و فوتبال است می‌تواند در آینده تعداد فوتسالیست‌های شهر اصفهان را افزایش می‌دهد، افزود: در مبلمان شهری تلاش می‌کنیم مبلمان‌های جدید فضای شهر را تغییر دهد و نیازهای مردم را در حوزه‌های مختلف به صورت کامل برطرف کند، در این راستا مبلمان‌های ویژه سالمندان و خاص را طراحی کردیم؛ با توجه به دایره کارهای تخصصی حوزه فنی و اجرایی شهروندان نیز بر اساس فراخوان‌هایی که اعلام می‌شود، پیشنهادهای را ارائه می‌دهند که اگر این پیشنهادها قابلیت اجرا داشته باشد، انجام می‌شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه وسایل بازی جدید متشکل از ۹ بازی است که یک بازیکده را تشکیل می‌دهد، گفت: بازیکده‌های طراحی شده برای پارک‌های اصفهان در حال ساخت است و تا سه ماه آینده در پارک‌های مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان جانمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جانمایی این بازی‌ها تفاوتی میان مناطق محروم و مناطق رفاه‌نشین مرکز شهر وجود ندارد و همه شهروندان از این امکانات برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: حدود هفت مورد پیشنهاد بازی‌های جدید ارائه شده و در حال ساخت دو مورد از این بازی‌ها هستیم، همچنین تلاش کردیم بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده، این بازی‌ها در گوشه پارک‌ها نصب شود، همچنین بعضی از این بازی‌ها بنیان خانواده را تقویت می‌کند و ظرفیتی برای استعدادیابی و استعداد پروری خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.