خبرگزاری اصفهان 15 بازگشایی اماکن گردشگری و تاریخی کاشان از امروز - اصفهان 15

فریدون الله یاری در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه مقرر شد اماکن گردشگری و تاریخی کاشان از دوم فروردین ماه برای بازدید گردشگران و مسافران بازگشایی شود، اظهار داشت: البته برای بازدید گردشگران به هیچ عنوان بلیت به شکل حضوری فروخته نمی‌شود و فروش فقط مجازی است.

وی با بیان اینکه برای هر مکان در یک سانس بازدید خاص تعداد محدودی بلیط فروخته می‌شود، ابراز داشت: این تصمیم به دلیل جلوگیری از ازدحام و شلوغی و شیوع بیشتر کرونا گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: قیمت بلیط اماکن گردشگری و تاریخی کاشان نسبت به نوروز ۹۹ هیچ افزایشی نداشته و با همان قیمت به فروش می‌رسد.

به گزارش مهر بازگشایی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان در حالی اعلام می‌شود که پیش از این مهران سرمدیان معادن مدیرکل و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از تعطیلی تمامی اماکن گردشگری و تاریخی کاشان از ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا خبر داده بود.

همچنین حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز اعلام کرده بود که کاشان در آستانه تغییر وضعیت به نارنجی است.

حال این سوال مطرح است که اگر مدیران و مسئولین تصمیم گیرنده در ستاد استانی مبارزه با کرونا از وخامت اوضاع کاشان که اتفاقاً یک شهر توریستی و گردشگرپذیر هم است آگاه هستند و انتظار تغییر وضعیت کرونایی کاشان از زرد به نارنجی را دارند پس چطور این اجازه را صادر کرده‌اند که با بازگشایی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان سیل مسافر و گردشگری به کاشان سرازیر شود.

کد خبر ۵۱۷۴۰۳۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.