خبرگزاری اصفهان 15 امضای برات خدمت ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان برای اربعین حسینی - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، مهدی بقایی امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ در آئین بدرقه خادمان شهرداری اصفهان در اربعین حسینی اظهار کرد: برای هماهنگی و پیگیری امور مربوط به ستاد اربعین، فعالیت‌های شهرداری از چندین ماه قبل با جدیت و علاقه خاص توسط مسئولان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم یکی از وظایف مدیریت شهری تعظیم شعائر است، تصریح کرد: بر این اساس همت و اراده‌ای از جنس عشق به حسین (ع) را در بدنه شهرداری اصفهان جزم کردیم و با یک برنامه‌ریزی خوب، تمام قد آماده خدمت به زائران حسینی هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: امسال در ایام اربعین حسینی، شهرداری اصفهان افتخار خدمت در مرز چذابه و «کربلا شارع سدره» و «میدان حر» محل استقرار موکب‌های اصفهان را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه میزبانان اصلی زائران اربعین حسینی، اهل بیت (ع) هستند، از این رو خادمی اهل بیت و زائران بدون شک ارزش و جایگاه والایی دارد، اظهار امیدواری کرد: همه زیر بیرق اباعبدالله الحسین (ع) با نیت خالصانه به فکر خدمت همه جانبه به زائران باشیم.

بقایی با بیان اینکه نظم و برنامه‌ریزی دو اولویت مهم در این سفر مهم و دسته جمعی است، خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در اربعین حسینی امسال رسالت خدمت را برعهده دارند، همچنین بالغ بر ۶۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت به زائران در مرز مهران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار نزدیک به ۱۰۰ نفر از خادمان شهرداری برای نخستین بار به کربلا می‌روند، تاکید کرد: به شدت اعتقاد داریم که رفتن و حضور در این سفر، قسمتی و دعوتی است، تا اهل بیت حضور کسی را در اربعین حسینی امضا نکرده باشند، افتخار خدمت نصیب نمی‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در مرز چذابه نظافت مسیر پنج کیلومتری به عهده شهرداری اصفهان است، علاوه بر نظافت به منظور رفاه حال زائران مسیر ۷۰۰ متری اکنون در حال مسقف شدن (سایه‌بان موقت) است، همچنین دو غرفه فرهنگی، سیستم‌های خنک کننده و نصب ۱۰۰ تابلو تمثال شهدای شاخص اصفهان در این مسیر نیز انجام خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 193 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 17 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها