خبرگزاری اصفهان 15 امام حسین (ع) بدهکار کسی نمی‌ماند - اصفهان 15

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اعزامی به کربلای معلی اظهار کرد: بعضی مواقع وصف کردن، موجب می‌شود عملی کوچک شود و از بین برود، بنابراین گاهی نباید کاری را وصف کرد.

وی افزود: موضوع خدمت‌رسانی کارکنان شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی را نباید وصف کرد، زیرا زمانی از عقل حرف می‌زنیم و مثال آن همان «دو، دو تا چهار تا است» و منطق دارد، اما زمانی عقل کم می‌آورد و عشق به میدان می‌آید و چیزی ماورای منطق را پیشنهاد می‌کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چیزی ماورای عشق در خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی می‌بینم و چیزی وجود دارد که حتی قابل دیدن نیست.

وی ادامه داد: بهتر است این فعالیت‌ها را وصف نکنیم و آن را به حساب آن‌ها با امام حسین (ع) بگذاریم، زیرا این امام همام بدهکار هیچ‌کس نخواهد ماند.

حاجیان با بیان اینکه امام سجاد می‌فرمایند: «خادمکم، سیدکم» یعنی کسی که خدمت می‌کند، تاج سر آن گروه خواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم تمام خدمتگزاران زائران امام حسین (ع) اجر معنوی این سفر را از حضرت زهرا (س) بگیرند و چقدر خوب است که رزق دائمی همه، سفر کربلا باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 2 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.