خبرگزاری اصفهان 15 افزایش دما و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی در کاشان - اصفهان 15

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به اینکه در منطقه کاشان طی روزهای آینده شاهد افزایش محسوس دما خواهیم بود، اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که دمای هوای منطقه کاشان تا ۳۳ درجه سانتی گراد افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در کاشان به نوعی شاهد ورود زودهنگام تابستان خواهیم بود، ابراز داشت: با توجه به وجود تنش آبی در کاشان و کاهش نزولات جوی لازم است مدیریت مصرف آب توسط شهروندان کاشانی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان همچنین از وزش شدید باد طی روزهای آخر هفته خبر داد و تصریح کرد: وقوع گرد و خاک محلی همراه با وزش شدید باد دور از انتظار نیست.

وی همچنین از بارش‌های پراکنده باران در هفته جاری در منطقه کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بارش‌های پراکنده هم در مناطق دشتی و هم در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

ارغوانی با بیان اینکه کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه با وزش باد و گردوخاک محلی دور از انتظار نیست، بیان داشت: با توجه به امکان بروز خسارت به تأسیسات روستایی و شهری لازم است اقدامات پیشگیرانه توسط مردم انجام شود.

وی آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و سازه‌های تبلیغاتی را در پی وزش شدید باد محتمل دانست و ادامه داد: حفاظت از تأسیسات و محصولات کشاورزی باید حتماً مورد توجه کشاورزان و گلخانه داران قرار گیرد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه شهروندان کاشانی باید در هنگام عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره احتیاط‌های لازم را انجام دهند، تاکید کرد: عدم صعود به ارتفاعات و لغو پرواز با هواپیماهای سبک و گلایدرها نیز از جمله مواردی است که باید در روزهای پایانی این هفته انجام شود.

کد خبر ۵۱۷۳۹۱۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 538 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.