خبرگزاری اصفهان 15 افتتاح مرکز تخصصی ناباروری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کاشان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، نخستین مرکز ناباروری کاشان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حضور سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه و دیگر مسئولان و مقامات شهرستان کاشان افتتاح شد.

این مرکز با هفت اتاق عمل و ۴۰ تخت با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در شهر کاشان احداث و به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه کاشان در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین مرکز تخصصی ناباروری سرمایه گذاری شده توسط بخش خصوصی در کاشان با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه گذاری که مورد استقبال بسیاری از دولت‌های جهان قرار گرفته، گردشگری سلامت است، اظهار داشت: موقعیت استراتژیک و جغرافیایی کاشان و قرار گرفتن در مجاورت کریدور شمال-جنوب ظرفیت‌های لازم برای توسعه گردشگری کاشان را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های گردشگری به خصوص در حوزه سلامت را برای سرمایه گذاران جذاب کرد، ابراز داشت: کاشان از نظر تاریخی و گردشگری و جاذبه‌های منحصر به فرد آن، زمینه ساز جذب تعداد زیادی گردشگر در طول سال است و احداث و توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت از جمله مراکز تخصصی درمانی می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی منطقه را هم در داشته باشد.

مرتضایی با اشاره به ارائه طرح مثلث گردشگری در منطقه کاشان و با محوریت شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز تصریح کرد: گردشگری سلامت همچنین می‌تواند اجرای این طرح را تسریع بخشد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر جاذبه‌های صنعتی و اقتصادی در حوزه فرش ماشینی و گلاب باید در بخش گردشگری هم زمینه‌های لازم توسط دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی فراهم شود، افزود: مشارکت بخش خصوصی موتور محرکه خوبی برای توسعه گردشگری به خصوص در حوزه سلامت است که امیدواریم افتتاح اولین مرکز تخصصی نازایی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی سبب جذب بیشتر گردشگر در بخش سلامت به خصوص از کشورهای حوزه خلیج فارس باشد.

کد خبر ۵۱۷۲۹۰۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 573 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها