خبرگزاری اصفهان 15 اعتبار ۳ میلیارد ریالی برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا - اصفهان 15

منصور فخرزارع در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با بیان اینکه طراحی، ساخت، نصب و ساماندهی تابلوهای خیابان‌های منطقه و تابلوهای معابر و کوچه‌های مزین به نام شهدا در حال اتمام است، اظهار کرد: این پروژه که با محوریت اداره خدمات شهری منطقه در حال انجام است تا کنون حدود ۹۰ درصد از تابلوهای منطقه را پوشش داده است.

وی افزود: ۱۰۳ عدد تابلوی شش ضلعی نام معابر، طی مدت دو ماه و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال در منطقه طراحی و نصب شده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: روکش تمام تابلوهای نام خیابان‌ها و معابر منطقه تعویض شده و ساماندهی بعضی دیگر نیز در حال اتمام است.

اعتبار ۳ میلیارد ریالی برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص نام‌گذاری کوچه‌ها به نام شهدای والا مقام گفت: طی مدت چهار ماه گذشته ۳۰۷ عدد تابلوی دیوارکوب همراه با تصاویر شهدای گرانقدر و ۱۱۲ عدد تابلوی لاله معابر با اسامی شهدا در منطقه نصب شده است.

فخرزارع خاطرنشان کرد: برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا تا کنون سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در تیرماه گذشته نیز سردیس شهید چمران در محل پل شهید چمران نصب شد، ادامه داد: این سردیس در ابعاد ۱۳۰ سانتی‌متر از جنس فایبر گلاس ساخته شده است و طراحی و اجرای آن را سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بر عهده داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 25 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها