خبرگزاری اصفهان 15 اصفهان کانون مرادوات ملی و فراملی است/ اجرای پروژه‌های مهم شهری و فرهنگی در شهر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به آغاز هفته جهانی صنایع دستی اظهار کرد: به‌واسطه اینکه اصفهان، شهر جهانی و خلاق صنایع دستی محسوب می‌شود و در عرصه صنایع دستی شهره جهانی بوده، در این ایام مرکز و کانون مراودات و تعاملات ملی و فراملی است.

وی افزود: در این راستا به‌مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، علاوه بر حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، شخصیت‌های بین‌المللی، مسئولان مختلف ملی، مدیران ارشد مرتبط با حوزه صنایع دستی و شهرداران شهرها از سراسر کشور در اصفهان حضور پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه امید داریم این تعاملات و مراودات به نفع شهر و شهروندان به ویژه هنرمندان صنایع دستی باشد، گفت: در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، طی هفته جاری درصدد برنامه‌ریزی آئین آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در منطقه شش شهرداری اصفهان هستیم.

وی تاکید کرد: قرار است پروژه‌های مهمی در بُعد شهری و هم در بُعد فرهنگی و معنوی اجرایی کنیم، بر این اساس قصد داریم عملیات عمرانی قطعه‌ای از حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان را آغاز کنیم و آئین کلنگ زنی آن را داشته باشیم.

معرک‌نژاد تصریح کرد: پروژه‌هایی در محدوده و پیرامون مجموعه ارزشمند تخت فولاد و گلستان شهدا آغاز می‌شود که در روزهای آینده اطلاعات دقیقی از این پروژه‌ها را به اطلاع عموم شهروندان می‌رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «بی‌واسطه با مردم» چهارشنبه هفته جاری با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در استودیوی رادیویی صدای شهر برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند بی‌واسطه سوالات، ابهامات و نظرات خود را بیان کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: برنامه رادیویی صدای شهر برنامه‌ای محدود به‌لحاظ زمانی است، از این‌رو سوالات شهروندانی که فرصت پرسیدن آنها در زمان برنامه فراهم نشود، تک به تک به صورت مکتوب نگارش شده و برای هر شهروند کد رهگیری همراه با پاسخ‌های سوالات اختصاص داده می‌شود و پس از برنامه رادیویی، برای شهروند مورد نظر ارسال خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 198 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.