خبرگزاری اصفهان 15 استقبال بیش از یک میلیون نفر از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان - اصفهان 15

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص میزان استقبال گردشگران در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به آنکه یکی از اقدامات شاخص مدیریت شهری در دوره جدید توجه ویژه به افزایش کیفیت و توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری است که لایحه بودجه تصویب شده ۱۴۰۲ موید این موضوع است؛ بنابراین موضوع تفریح و گردشگری در ابعاد مختلف آن در مرحله عملیاتی در حال پیگیری است.

وی افزود: مطابق با سخنان شهردار اصفهان، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با توجه به رسالت اقدامات خود در پهنه‌های تفریحی شهر با ارائه پروژه‌های شاخص تفریحی پیشگام این عرصه در کلان‌شهر و حتی استان اصفهان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به ۵۰ پروژه شاخص سرمایه‌گذاری در حوزه‌های بازی، گذرهای گردشگری و غذایی و حرکت ویژه در چارچوب استاندارد تصریح کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با آغاز سال ۱۴۰۲ در پهنه‌های تفریحی مجتمع گردشگری صفه، مجموعه شهر رویاها و مجموعه تله‌سیژ ناژوان در چهار ماهه نخست خود میزبان بیش از یک میلیون نفر بوده است.

وی ادامه داد: در چهار ماهه ابتدایی ۱۴۰۲، مجتمع گردشگری صفه میزبان بیش از ۸۱۰ هزار نفر، تله‌کابین صفه بیش از ۱۰۰ هزار نفر، تله‌سیژ ناژوان، بیش از ۱۰۰ هزار نفر، بولینگ صفه نزدیک به هشت هزار نفر و مجموعه شهر رویاها بیش از ۲۰۰ هزار نفر بوده است.

ساکت با بیان آنکه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در مسیر رویکردهای مدیریت شهری به منظور ارائه خدمات در دسترس برای تمام اقشار جامعه طرح‌های ویژه‌ای را برنامه‌ریزی و عملیاتی‌سازی کرده است، خاطرنشان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح تخفیف ۴۰ درصدی ویژه معلمان و مدارس در هفته معلم، طرح تخفیف ۵۰ درصدی نوعروس و دامادها در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و طرح تخفیف ۵۰ درصدی کنکوری‌ها به مدت یک هفته اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در طرح‌های اشاره شده، بیش از دو هزار نفر از اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان استقبال کرده‌اند که برای بهره‌مندی بیش از پیش شهروندان و هموطنان در مناسبت‌های مختلف تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بخش دیگری از خدمات این شرکت، ویژه سازمان‌ها و نهادهای مختلف بوده که در قالب طرح‌های تخفیف با درصدهای متفاوت تعامل ویژه‌ای با آن‌ها داریم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار بلیت ۳۰ درصدی در بیش از ۸۰ سازمان چاپ و ارائه شده است که این موضوع با توجه به آنکه در بطن جامعه قرار می‌گیرد، نقش ویژه‌ای در افزایش سرانه تفریح و گردشگری در سطح کلان‌شهر اصفهان دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 6 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها