خبرگزاری اصفهان 15 استفاده از تابلوهای تبلیغاتی اصفهان در مسیر فرهنگ‌سازی - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز -یکشنبه، بیست‌ونهم خردادماه- در در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تبلیغات شهری، اظهار کرد: در شهرها، مسئولیت بیلبوردهای تجاری، تابلوهای تبلیغاتی و بنرهای فرهنگی شهری بر عهده سازمان زیباسازی شهرداری است.

وی ادامه داد: در شهرداری اصفهان نیز باید این مهم اتفاق بیفتد، باید برای فرهنگ هزینه کنیم و بهترین عرصه برای هزینه‌کرد فرهنگ، فضاهای عمومی شهری همچون تابلوها و بنرهای تبلیغات شهری است.

سید امیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این خصوص اظهار کرد: در زمینه تبلیغات شهری، چارچوب، شکل، فرم و زمان از سوی شهرداری مشخص می‌شود و محتوای تبلیغ با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: لازم است جلسه‌ای با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی شورای اسلامی شهر برگزار کنیم و در این زمینه بر افزایش حساسیت روند تأیید محتواها تاکید شود.

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید تلاش خود را برای تجمیع ظرفیت‌ها انجام دهد و پروتکل‌های خود را برای مباحث محتوایی تابلوهای شهری ارائه کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.