خبرگزاری اصفهان 15 ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سایه تعامل شهرداری‌ها - اصفهان 15

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: با توجه به بازدید تیم شهرداری قم از فعالیت‌های شهرسازی الکترونیک و منطقه هفت شهرداری اصفهان، مدیران شهری این کلان‌شهر به صورت مستقیم از روند اجرای این طرح در بخش‌های مختلف مطلع شدند.

وی افزود: در این جلسه فرآیندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته مورد بررسی و تعامل دو طرف قرار گرفت و بحث و بررسی در این خصوص صورت پذیرفت.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا مدیران شهرداری قم با حضور در بخش‌های مختلف همچون املاک، دفاتر پیشخوان، طرح تفصیلی و شهرسازی ضمن صحبت با کارشناسان و شهروندان مشکلات و چالش‌های این سامانه را بررسی کردند.

وی اظهار کرد: شهرداری اصفهان به‌ویژه معاونت شهرسازی و معماری ارتباط بسیار خوبی با سایر کلان‌شهرها در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و در طول سال میزبان شهرداری‌های مختلف کشور در اصفهان و برگزاری نشست‌های تخصصی و تبادل‌نظر و انتقال و دریافت تجربیات است.

افرادی گفت: مسئولان شهرداری قم در بازدید از مجموعه فعالیت‌های حوزه شهرسازی الکترونیک، ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات صورت گرفته، خواستار تعاملات بیشتر در این خصوص بین شهرداری اصفهان و قم شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 11 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.