خبرگزاری اصفهان 15 احداث ۱۰۰۰ مترمربع فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر با تاکید بر رعایت اصول کیفی در اجرای طرح‌های فضای سبز، اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز از یک سو موجب بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهرها می‌شود و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت احیا و توسعه فضای سبز شهری، از آغاز به کار احداث و توسعه فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر به مساحت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در این پروژه ۷۰۰ متر فضای سبز موجود ساماندهی و بهینه‌سازی می‌شود و لایروبی ۱۵۰ متر مادی کنار این فضای چندمنظوره، رفع نقص در جداول، ترمیم مالوچینی و تکمیل دیوارهای مادی و فضای سبز حاشیه آن در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم علاوه بر انجام اقدامات عمرانی و خدمات شهری، توجه ویژه‌ای به حوزه فضای سبز منطقه داشته باشیم که در این راستا با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص شاهد توسعه فضای سبز در محدوده منطقه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: احداث و توسعه فضای سبز چندمنظوره در خیابان میرزاطاهر به منظور ایجاد بسترهای سبز، افزایش جلوه‌های بصری و چشم‌اندازی زیبا با ترکیبی از پیاده‌راه، مبلمان شهری، آلاچیق، نورپردازی، فضای سبز مطلوب در یک مکان طراحی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 17 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.