خبرگزاری اصفهان 15 احداث نیوجرسی در بزرگراه شهید میثمی‌ - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، جواد کشانی با بیان اینکه ایمن‌سازی بزرگراه‌های سطح منطقه ۱۳ در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: هم اکنون در بزرگراه شهید میثمی حد فاصل بزرگراه شهید اقارب پرست تا پل شهید مفتح پروژه عمرانی احداث نیوجرسی به طول ۱۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایمنی بزرگراه‌های اصفهان با جایگزین کردن نیوجرسی‌ها به جای گاردریل‌ها افزایش پیدا می‌کند. افزود: این نوع حفاظ ایمنی در مقابل ضربه کمترین خسارت را به خودرو وارد می‌کند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم ترافیکی در محدوده اجرای پروژه با سرعت مطمئن تردد کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: بازگشایی مسیر جنوب به شمال پل شهید مفتح از دیگر اقدامات ترافیکی در سطح منطقه است، بدین صورت که اگر کسی از شهرک ولی‌عصر (عج) قصد ورود به بلوار کشاورز و به سمت میدان ۹ دی و همچنین ورود به کندروی بزرگراه شهید حبیب‌الهی را داشته باشد به‌راحتی دسترسی خواهد داشت. تمام تلاش ما در منطقه روان‌سازی و ایمنی عبور و مرور از طریق نصب علائم و تجهیزات ترافیکی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 2 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.