خبرگزاری اصفهان 15 احداث نخستین شهربازی روباز در منطقه ۹ اصفهان - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه و آسایش شهروندان به‌زودی شهربازی روباز با امکانات و فناوری‌های به‌روز در این منطقه احداث خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا با ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری، بتوانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط‌آوری را برای شهروندان در راستای نشاط اجتماعی فراهم کنیم.

مدیر منطقه ۹ اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر شهربازی‌ها بر اساس فناوری روز، به صورت سرپوشیده و روباز جهت استفاده در فصول مختلف سال طراحی می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین شهربازی روباز با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع حوالی بوستان مهر جنب کوه آتشگاه احداث خواهد شد.

قاضی‌عسگر هزینه اولیه احداث این شهربازی را ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورت دریافت مجوزهای لازم عملیات احداث آن در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم نخستین شهربازی روباز را در منطقه ۹ اصفهان به بهره‌برداری برسانیم و زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها