خبرگزاری اصفهان 15 احداث تونل حرکتی ۲۴۰۰ مترمربعی برای رفاه حال زائران در مرز چذابه - اصفهان 15

حسن مداح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری اصفهان ۱۵ به کربلای معلی، اظهار کرد: امسال مدیریت خدمات شهری و تدارکات مرز چذابه به شهرداری اصفهان واگذار شده است، البته شهرهای اطراف اصفهان از جمله نجف‌آباد، کاشان و خمینی‌شهر نیز به عنوان معین اصفهان در مرز مستقر هستند و فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه دیگری از مدیریت شهری که حدود ۱۵۰ نفر هستند در کربلا معلی مستقر شده‌اند، افزود: پنجشنبه هفته گذشته تجهیزات شهرداری اصفهان برای اربعین حسینی به مرز چذابه ارسال شده است.

عضو ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی چند روز گذشته مجموعه اقداماتی چون پاک‌سازی مسیر مواکب به طول ۷۲ هزار مترمربع از مصالح ساختمانی و انتقال به ضلع شمالی مواکب، نظافت، شن‌گیری و شست‌وشوی گذر زائران پیاده‌روی در مسیر مواکب به طول سه کیلومتر در دو شیفت کاری و در هر شیفت توسط ۲۰ نفر انجام شده است.

احداث تونل حرکتی ۲۴۰۰ مترمربعی برای رفاه حال زائران در مرز چذابه

وی ادامه داد: بارگیری و انتقال زباله‌های مسیر مواکب در دو شیفت با یک دستگاه پرس حمل زباله، شست‌وشوی مسیر سه کیلومتری یک روز در میان با سه دستگاه جدول‌شوی دستی، تجهیز و آماده‌سازی سایت استقرار نیروها به مساحت ۲۰۰ مترمربع با شش عدد کانکس از دیگر امور انجام شده در مرز چذابه تاکنون است.

مداح‌زاده خاطرنشان کرد: تجهیز ۴۶ موکب به مخزن زباله و آموزش مدیریت پسماند برای کاهش و کم‌حجم‌سازی پسماندها، استقرار ۵۰ نفر نیروی کارشناس و پاکبان در مرز چذابه، احداث تونل حرکتی با مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با سازه موقت به همراه ۲۲ دستگاه سیستم خنک‌کننده، استفاده از سیستم خنک‌کننده مه‌پاش دستی در طول مسیر پایانه مرزی با سه دستگاه آب‌پاش نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: استقرار، نصب و راه‌اندازی ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی، استقرار یک دستگاه خودروی آتش‌نشان و تانکر ۳۰ هزار لیتری نیز از دیگر تجهیزات مستقر برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به زائران اربعین حسینی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 22 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها