خبرگزاری اصفهان 15 اجرای ۵ پروژه نورپردازی در منطقه ۳ اصفهان تا پایان امسال - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، محمدباقر کلاهدوزان با بیان اینکه نورپردازی در نقاط مختلف منطقه سه از ابتدای سال جاری آغاز شده است و تا پایان سال نیز ادامه دارد، اظهار کرد: نورپردازی دیوارنگاره قرارگاه سیدالشهدا (ع) به طول ۱۰۰ متر در مدت کمتر از سه ماه توسط منطقه سه شهرداری اصفهان تکمیل شد.

وی افزود: نورپردازی دیوارنگاره‌های قرارگاه سید الشهدا (ع) با موضوع و محتوای شهدای بنام اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل و خیابان پاسداران تا در ورودی ضلع غربی به طول ۱۵۰ متر یکی از پروژه‌های نورپردازی در منطقه سه بوده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است، تصریح کرد: ت ۲۷ ستون و زیرستون چراغ‌های دفنی-خطی و ۲۵ چراغ دفنی-خطی یک متری برای روشن شدن دیوارنگاره‌های این خیابان نصب شده است.

وی ادامه داد: کاترزنی در سنگ و ضد سرقت بودن از خصوصیات نورپردازی المان‌های خیابان کمال اسماعیل، مزین به عکس شهدا است.

کلاهدوزان با بیان اینکه نورپردازی متفاوت از روشنایی است و از آن به‌منظور هویت‌بخشی به المان‌های شهری استفاده می‌شود، گفت: دیوارنگاره‌های خیابان کمال اسماعیل با موضوع دفاع از ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز در همین راستا انجام شد.

وی تصریح کرد: پنج پروژه نورپردازی تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در این منطقه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به صرفه‌جویی در مصرف برق اظهار کرد: برای نورپردازی المان‌های شهری از چراغ‌های پاور ال‌ای‌دی کم‌مصرف استفاده کرده‌ایم که از نظر اقتصادی برای شهرداری مقرون به‌صرفه است، زیرا هزینه نگهداری کمتری دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه ادامه این پروژه سال آینده به سمت خیابان پاسداران ادامه خواهد داشت، گفت: استفاده از نورپردازی به روش دفنی-خطی یک روش جدید نورپردازی است که با ایجاد تضاد رنگ سفید و زرد و نیز لنز متقارن بین دیوارنگاره و ستون، جلوه بهتری را از لحاظ رنگ کلاسیک ایجاد کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها