خبرگزاری اصفهان 15 اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها در منطقه ۹ اصفهان - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: پروژه تعمیرات دیوارهای بلوکی منطقه ۹ شهرداری شامل اجرا و اصلاح جداول و کانیوهای بتنی، اجرای سنگ‌های مالون حاشیه معابر یا نهرها، لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، تعمیرات خرابی پیاده‌روها و رفع خطر محل‌های دارای نشست در معابر سطح منطقه است.

وی احداث و مناسب‌سازی معابر همچنین توجه به وضعیت آب‌روها را امری بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: در راستای رعایت موازین شهرسازی زمین‌ها، بناهای مخروبه و غیر مناسب یا نیمه‌تمام که در خیابان، کوچه یا میدان قرار گرفته است و پاکیزگی و زیبایی شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ مفاد لازم، بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها اقدامات لازم برای آنها انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان افزود: بر اساس ماده ۱۰۰ قانون، شهرداری موظف است نسبت به زمین‌های بایری که در محدوده شهر قرار گرفته است و باعث آلودگی می‌شود، پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک و در صورت مراجعه نکردن مالک در زمان مقرر، اقدام به دیوارکشی ملک کند.

وی تصریح کرد: این کار به منظور جلوگیری از تجمع خاک و نخاله در زمین‌های فوق انجام می‌شود که یکی از عوامل ایجاد آلودگی بصری و زیست‌محیطی و نابسامانی در محدوده شهر به‌شمار می‌آید.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه اکیپ‌های عمرانی منطقه ۹ در حال اجرای عملیات اصلاح، ترمیم، احداث و ساماندهی هستند که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای تأمین رفاه و آسایش شهروندان تعریف و اجرا شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 370 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 14 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها